Polityka prywatności

Szanowni Państwo 

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane dalej jako „RODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych”). Celem wprowadzenia regulacji jest ujednolicenie zasad przetwarzania danych osobowych na terenie Unii Europejskiej. Poniżej znajdziecie Państwo informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych przez Bistro Atrion S.C. oraz zasad na jakich odbywa się ono od 25 maja 2018 r. 

 

A. KTO BĘDZIE PRZETWARZAŁ PAŃSTWA DANE? 

Administratorem Państwa danych w rozumieniu art. 4 punt 7 RODO jest: 

Bistro Atrion S.C. Anna Gorzawska-Remogna, Adam Zawisza  (dalej jako Spółka)
43-100 Tychy, ul. Towarowa 23
NIP 6462933858 

E-mail: biuro@bistroatrion.pl
Tel.: 664 954 922  

Spółka nie wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, wszelkie zapytania w temacie ochrony/przetwarzania danych osobowych prosimy kierować na adres Spółki (tradycyjny lub elektroniczny) z dopiskiem „RODO”. 

B. W JAKIM CELU PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE? 

W zależności od celu przetwarzania danych osobowych Państwa dane będziemy przetwarzać w dedykowanym minimalnym zakresie oraz na podstawie przepisów ustaw szczegółowych (lex specialist) jak i RODO. Niezależnie od powyższego mają Państwo: 

  1. Prawo poznania celu przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawnej przetwarzania. Spółka przetwarza dane w poniżej wskazanych celach: 


          A.
Zatrudnienie w tym procesy rekrutacyjne;
          B. Współpraca z kontrahentami;
          C. Korespondencja i zapytania;
          D.Serwis WWW;
          E. Prowadzenie systemu rezerwacji;
          F. Marketing; 

 

  1. 1. Prawo żądania od Spółki dostępu do danych osobowych, które Państwa dotyczą, ich sprostowania, usunięcia (w niektórych przypadkach), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych (w niektórych przypadkach) i uzyskania ich kopii; 
  1. 2. Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem jeżeli przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Takie przypadki będą wyraźnie oznaczone jako przetwarzanie danych oparte na zgodzie podmiotu danych. 
  1. 3. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadnione interesy Spółki), mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na tej podstawie; Takie przypadki będą wyraźnie oznaczone. 
  1. 4. Prawo do bycia nieprofilowanym w rozumieniu art. 22 ROOD. Spółka informuje, że w żadnym przypadku przetwarzania nie profiluje osób fizycznych. 
  1. 5. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). 

 

A.  Zatrudnienie w tym procesy rekrutacyjne: 

W przypadku gdy zechcą Państwo aplikować do naszej Spółki, Państwa dane będą wykorzystane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Trzy główne rodzaje danych, które gromadzimy na potrzeby rekrutacji to dane kontaktowe, dane dotyczące przebiegu kariery i wcześniejszego zatrudnienia oraz posiadanych uprawnień/umiejętności. Dane przetwarzamy na podstawie przepisów Ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w szczególności art. 22(1). Dane podawane na potrzeby rekrutacji podaje się dobrowolnie, jednak są one niezbędne w celu weryfikacji kandydatów do pracy – ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w danym procesie rekrutacyjnym. Spółka nie wykorzystuje danych z procesów rekrutacyjnych do innych celów.  Dane będziemy przetwarzać do momentu decyzji o wyborze kandydata do pracy oraz do 3 miesięcy po jego wyborze. 

Dostęp do Państwa danych mają jedynie upoważnieni pracownicy/współpracownicy Spółki.
 

B. Współpraca z kontrahentami: 

Dane kontrahenta/potencjalnego kontrahenta są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt b i c RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy lub wynika z innych przepisów prawa niż RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak  ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy i/lub prowadzenia rozmów handlowych.
Dane kontrahenta/potencjalnego kontrahenta są ujawniane jedynie upoważnionym pracownikom Spółki.
Dane będą przechowywane na czas  trwania umowy oraz po jej zakończeniu na okres wynikający z obowiązujących przepisów, a w przypadku braku zawarcia umowy, do 3 lat od zakończonych rozmów.  

Jeżeli Państwa dane uzyskaliśmy od innego podmiotu/osoby lub ze źródeł ogólnodostępnych to w takim przypadku dodatkowo zostaną Państwo poinformowani o tym fakcie oraz o: 

  • zakresie uzyskanych danych 
  • konkretnym źródle pochodzenia danych 

Powyższa sytuacja może mieć miejsce na przykład gdy Państwa dane są przekazywane Spółce przez naszych klientów w szczególności jeżeli są Państwo: 

  • przedstawicielami prawnymi (pełnomocnikami), 
  • pracownikami podmiotu z którym współpracujemy, 
  • stroną w procesie reklamacji, 
  • podwykonawcą.  

Podstawą prawną tych działań najczęściej są prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Spółkę (art. 6 ust.1 lit. f RODO) - mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw
– z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania swoich danych opartych na tej podstawie. 

C. Korespondencja i zapytania: 

Dane z formularzy kontaktowych/kierowanej korespondencji (np. zapytania ofertowe) są przetwarzane jedynie w celu odpowiedzi na Państwa zapytanie/wniosek/pismo na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią tj. umożliwienie kontaktu ze Spółką). Mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania swoich danych opartych na tej podstawie. Podanie danych jest dobrowolne, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem wymiany informacji ze Spółką. Dane są ujawniane jedynie upoważnionym pracownikom z działu do którego kierowane jest zapytanie oraz w odpowiednich przypadkach zewnętrznym podmiotom związanym z obsługą prawną i informatyczną Spółki czy wykonaniem danej umowy. Przesłane zapytania będą przechowywane tak długo jak długo będzie trwać nasza korespondencja oraz do 3 lat po jej zakończeniu. 

D.  Serwis WWW: 

Serwis informacyjny/rezerwacyjny Spółki został zaprojektowany w taki sposób aby respektować przepis o ochronie danych osobowych (np. poprzez minimalizację przetwarzanych danych). 

Gromadzone dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera zostały ograniczone do minimum. Zakres pozyskiwanych danych ogranicza się do typowych informacji statystycznych wykorzystywanych w sieciach komputerowych, takich jak: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu.
 

Wykorzystanie ciasteczek („cookies”):  

  • „ciasteczka” to małe pliki tekstowe pochodzące z witryny www zapamiętywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu końcowym użytkownika. Informacje zawarte w cookie wykorzystywane mogą być jedynie przez stronę internetową, z której zostały wysłane. Na stronie Spółki „ciasteczka” są wykorzystywane wyłącznie w celu poprawy użyteczności korzystania z serwisu; 
  • wyłączenie obsługi plików „cookie” może skutkować brakiem możliwości skorzystania z rozwiązań dostępnych na stronie internetowej, w tym zmiany ustawień; 
  • pliki „cookie” nie zawierają żadnych danych osobowych; 
  • użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia możliwości zapisywania plików „cookie” na swoim urządzeniu końcowym poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej. 

Dane zbierane w trakcie korespondencji ze Spółką z wykorzystaniem „formularza kontaktowego”, są wykorzystywane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na wniosek/pytanie/skargę. 


E. Prowadzenie systemu rezerwacji: 

Spółka jest usługodawcą świadczącym usługi drogą elektroniczną zgodnie z art. 2 punkt 6 Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej ŚUDE). Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępny jest w zakładce Polityka Prywatności. 

Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu zapewnienia funkcjonalności Portalu. Szczegóły znajdą Państwo w regulaminie danej usługi, np. w Polityce Prywatności. Dotyczy to w szczególności zapewnienia Państwu możliwości:
 

  1. a) korzystania z usługi „WooCemmerce” zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b RODO; 
  1. b) zapisania się na wybraną godzinę w naszym bistro, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit b i f RODO (udostepnienie dodatkowej funkcjonalności portalu rezerwacji jako prawnie uzasadniony interes Spółki); 
  1. c) korzystania z możliwości uczestnictwa w naszym programie promocyjnym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO (dobrowolna zgoda); 
  1. d)otrzymywania informacji marketingowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO (dobrowolna zgoda);  

 

F. Marketing: 

Państwa dane osobowe przetwarzamy dla naszych celów marketingowych w szczególności do promowania naszej oferty i/lub przypomnienia o możliwości skorzystania z nowych ograniczonych promocji. Jeżeli wyrażą Państwo odrębną zgodę na otrzymywanie np. Newslettera (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO) będziemy wykorzystywać wskazany adres e-mail w celu informowania Państwa o naszych nowych produktach, wydarzeniach, promocjach. 

 

Dane są ujawniane jedynie upoważnionym pracownikom Spółki, zewnętrznym firmom obsługującym platformy on-line oraz w uzasadnionych przypadkach zewnętrznym podmiotom związanym z obsługą prawną i informatyczną Spółki.