Klient w każdym czasie może skorzystać z możliwości kontaktu ze sklepem, poprzez udostępnioną usługę formularza kontaktowego, znajdującego się w zakładce „kontakt”. Klient w formularzu podaje swój adres e-mail, na który otrzyma wiadomość zwrotną, imię, temat zapytania oraz treść wiadomości. Usługa jest bezpłatna.
Sklep zobowiązuje się do sprzedaży towarów bez wad prawnych oraz fizycznych. W przypadku jednak wystąpienia wad zakupionych towarów, klient może złożyć reklamację na podstawie gwarancji producenta jak również na podstawie rękojmi sprzedawcy, na zasadach uregulowanych w Kodeksie cywilnym.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy:
Ja [imię i nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów]
Numer zamówienia: [numer]
data odbioru przedmiotów: [data]
Adres: [adres kupującego]
Zwrotu wpłaconej przeze mnie kwoty proszę dokonać na następujący rachunek bankowy:
Numer konta: [numer rachunku bankowego kupującego]
Bank: [nazwa banku]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]